Saya dan label.

Label. Korang tau tak apa itu label? Cis. Pegi google la sendiri. Malas aku nak explain benda senang camtu..Mari kita tinjau-tinjau situasi berikut. Aku pun tak pasti ini label ke tak, tapi disebabkan aku bosan, dan tangan aku gatal je nak menaip konon-konon ada keja, so aku teruskan merapu lah k..

Situasi 1: Majlis perkahwinan abang saya.

A : Weh, sapa tu? W erk?

B : Eh, bukan lah. Itu Mel...

A : Weh, biar bena?

B : Yala, apsal plak?

A : Lain betul rupa. Tak pernah kot aku tengok dia pakai dress. Selalu t-shirt n jeans ja.


Situasi 2 : CUS night episode 1, 2 dan 3.

F : wow..

Aku : ????

F : Ayu ba ko ni..hehehe..selalu tengok ko pakai sporty saja ba..

Aku : erk....

F : Cantik bah kau..nda kenal sudah tadi.haha


Situasi 3 : Majlis konvokesyen

Sesi komen-komen gambar di FB

Aku : Oit..apasal korang bleh ada gamba dengan T? Aku berlegar-legar kat tapak konvo haritu, xjumpa dia pun?

Y : Ade je die ritu. Tu pun kitaorang nasib bek je sempat ambek gamba ngan die.

T : Ala Mel, xsempat nak ambek gamba ngan ko ritu..huhu

Aku : Tau xpe.

Y : Rugi ko T. Mel pakai kebaya merah ritu. Siap pakai heels lagi..Cantik giler.

T : Mel pakai kebaya?! Mel pakai heels?!

Aku : Hahaha. Weh, apasal teruja sangat ni?

T : Macam tak percaye je ko pakai kebaya n heels. Selalu tgk ko g kuliah pakai t-shirt n jeans je. Nak tgk gambar!!! *wink wink.


Situasi 4 : My Uncle's Wedding.

*Beep beep
Jap g aku sampai, ko tunggu kat entrance tau. Nanti kita duduk satu meja k

*Beep beep
Aku dah sampai ni, dah kat entrance, ko kat mana?

Padahal saya sah terpacak depan batang hidung dia. Dialog face to face tidak lagi sms seterusnya..

"Weh..siyes tak kenal ko tadi. Siot ko ladies sial malam ni. Patut la tak nampak..hahaha"


See the patern? Pertama sekali, izinkan saya gelak guling-guling jap. Ok. Sudah.

Comments

  1. Izinkan saya untuk gelak guling-guling sambil menepuk lantai dulu.

    AAHAHAHHAHAHAHA.. *tetak guling2 sambil menepuk lantai*

    ok .. * sambil tahan senyum*

    post ini membuatkan aku teruja ingin melihat gambar ko time situasi yang terakhir ya.. hahaa.. sebab situasi lain (time konvo and CUS nite) aku dh tga live hehehe..

    btw, first time aku tau frasa 'ladies sial' aka terlampau ladies adei.. lawak ah.. XD

    ReplyDelete
  2. kawan-kawan ku agak tidak melalui lembaga penapisan dialog pertuturan mereka. haha. tapi aku sik kesah. bagus la orang sik kenal aku. rasa best.hahaha. sikda la bosan mala nangga my common face kan.hehe

    ReplyDelete
  3. ..ahahaahha!!!~..ladies r sial ko nie~..ahahahah..ok, bahasa boleh ditapis lagi..tapi yg penting ke'ladies'an hg harus dipuji dan dimaintainkan lagi..dipertingkatkan sekali..ahahahahhahahahahha

    ReplyDelete
  4. aku tak leh ar selalu. tgk ah statement2 di atas. kang org eksiden, trepic jam memanjang tengok org hot. susah gak ar. hahaha

    ReplyDelete
  5. ..owhhh..kiranya hg saja r xnk tunjuk ladies demi mnyelamatkan rakyat jelata?~..perghhh..mulia tul r~..ahahaha..tapi bekbek gak weh..kang ada yg bdarah hidung tgk hot2 spicy nie~..ahahah

    ReplyDelete
  6. saya kan tuan puteri yang menyamar jadi rakyat biasa. haha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Jiran sebelah rumah

Oh kad ATM

Happy Gawai, Folks.